Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги за січень – лютий 2023 року

опубліковано 16 березня 2023 о 13:02

Хорольська ДПІ  ГУ ДПС у Полтавській області інформує, що за січень – лютий 2023 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 5668 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

За даний період податківцями опрацьовано 566 звернень щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 241 фізичних осіб, 2 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.  Надано 55 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За січень-лютий 2023 року зареєстровано, перереєстровано 37 платників єдиного податку, надано 59 витягів з реєстру платників єдиного податку та 2 витяги з реєстру платників податку на додану вартість,  зареєстровано 13 книг обліку розрахункових операцій та 11 реєстраторів розрахункових операцій. 

Опрацьовано 2 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

За 2 місяці поточного року прийнято та опрацьовано 3474 документів податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами комунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 1739 документів, з яких 1722 – засобами Еmail, 17 – в паперовому вигляді; фізичними особами подано 1735 документів, де 1720 – засобами Еmail, 15 – в паперовому вигляді.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. 

В  ЦОП до послуг платників є  комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв. 

Щоденно спеціалісти ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення, а в перевагах подання податкової звітності в електронному вигляді як для себе, так і для податкової служби, платники податків вже переконалися.

Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

Хорольська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон /05362/333-01