Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області за І квартал 2024 року

опубліковано 03 квітня 2024 о 14:46

У першому кварталі 2024 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 87 письмових звернення від громадян, 78 звернень, що надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет та 10 звернень були надіслані від інших установ. Порівняно  з попереднім роком першого кварталу кількість звернень збільшилась на 68 відсотків. За надходженням - 174 заяви та 1 інша скарга, яка не підтвердилась. Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: місцевих податків (33 відс.), контрольно-перевірочної роботи (22 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (10 відс.), реєстрація і облік платників податків (7 відс.), по єдиному соціальному внеску (5 відс.), щодо податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку, консультації з податкового законодавства та інших питань (23 відс.).

За суб’єктами звернень, що надходили впродовж І кварталу 2024 року – 159 індивідуальні звернення, 1 - колективне (кількість підписантів - 4 громадян), 15 листів визнано анонімними (розгляду не підлягають).  

Із загальної кількості осіб, що зверталися, 1 особа інвалід внаслідок війни, 1 учасник бойових дій, 1 особа ветеран праці, 2 людини з інвалідністю ІІ групи та 1 особа з інвалідністю ІІІ групи, по іншим громадянам категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 9 пенсіонерів. По інших підписантах соціальний стан не визначено. 

Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. 

За результатами розгляду 53 звернення  вирішено позитивно, на 67 звернень було надано роз’яснення, 7 повернуто авторам відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”,  2 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 16 звернень не підлягали розгляду (анонімні). 

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС. Постійно вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань та задоволення законних вимог заявника.