Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області за перще півріччя 2024 року

опубліковано 02 липня 2024 о 08:06

За перше півріччя 2024 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 188 письмових звернень від громадян, 148 звернень, що надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет та 44 звернення були надіслані від інших установ. Порівняно  з попереднім роком першого півріччя кількість звернень зросла майже на 60 відсотків. За надходженням - 379 заяв та 1 інша скарга, яка не підтвердилась. Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: місцевих податків (25 відс.), контрольно-перевірочної роботи (22 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (8 відс.), реєстрація і облік платників податків (9 відс.), по єдиному соціальному внеску (6 відс.), щодо податку на доходи фізичних осіб, податкова звітність, консультації з податкового законодавства та інших питань (30 відс.).

За суб’єктами звернень, що надходили впродовж І півріччя 2024 року – 352 індивідуальні звернення, 4 - колективне (кількість підписантів - 10 громадян), 24 звернення визнано анонімними (розгляду не підлягають). 

Із загальної кількості осіб, що зверталися, 1 особа інвалід внаслідок війни, 2 учасника бойових дій, 2 особи ветерани праці, 4 людини з інвалідністю ІІ групи, 2 особи з інвалідністю ІІІ групи  та 2 особи внутрішньо переміщених громадян, по іншим громадянам категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 14 пенсіонерів. По інших підписантах соціальний стан не визначено.

Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.

За результатами розгляду 126 звернення  вирішено позитивно, відмовлено у задоволенні на 3 звернення, на 165 звернень було надано роз’яснення, 20 авторам  повернуто, відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”,  4 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 26 звернень не підлягали розгляду (анонімні).

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС, постійно вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань та задоволення законних вимог заявника.