Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області за 9 місяців 2023 року.

опубліковано 16 жовтня 2023 о 16:10

З початку 2023 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 284 письмових звернення від громадян та 135 звернень, що надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет. Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: місцевих податків (32 відс.), контрольно - перевірочної роботи (17 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (9 відс.), податок на доходи фізичних осіб (9 відс.), реєстрація і облік платників податків (13 відс.), по єдиному соціальному внеску (6 відс.), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, акцизний податок, консультації з податкового законодавства, реструктуризації податкового боргу та інших питань (14 відс.).

За суб’єктами звернень, що надходили з початку 2023 року – 400 індивідуальних звернень, 8 - колективних (кількість підписантів - 65 громадян), 11 листів визнано анонімними (розгляду не підлягають). 

Із загальної кількості осіб, що зверталися, 3 особи з інвалідністю в наслідок війни, 2 учасника бойових дій,  1 учасник ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи АЕС, 10 з інвалідністю ІІ групи, 1 з інвалідністю ІІІ групи, 1 особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи по іншим громадянам категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 26 пенсіонерів та 1 безробітного. По інших підписантах соціальний стан не визначено.

Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.

За результатами розгляду 155 звернень вирішено позитивно, по 4 зверненням відмовлено у задоволенні, на 221 надано роз’яснення, 12 повернуто авторам відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”,  3 - були переслані за належністю (ст. 7 Закону України «Про звернення громадян»), 11 звернень не підлягали розгляду (анонімні), інші звернення знаходяться на виконанні.