Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області за перше півріччя 2023 року.

опубліковано 05 липня 2023 о 09:39

З початку 2023 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 170 письмових звернення від громадян та 67 звернень, що надійшли засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет. Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: місцевих податків (30 відс.), контрольно - перевірочної роботи     (18 відс.), реєстрація і облік платників податків (8 відс.), податок на доходи фізичних осіб (16 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (12 відс.), по єдиному соціальному внеску (5 відс.), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (3 відс.), відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків, акцизний податок, консультації з податкового законодавства, реструктуризації податкового боргу та інших питань (8 відс.).

За суб’єктами звернень, що надходили з початку 2023 року – 225 індивідуальні звернень, 6 - колективних (кількість підписантів - 61 громадян), 6 звернень визнано анонімними (розгляду не підлягають).  

Із загальної кількості осіб, що зверталися, 3 особи з інвалідністю в наслідок війни, 1 учасник ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи АЕС, 8 з інвалідністю ІІ групи, 1 особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи по іншим громадянам категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 20 пенсіонерів. По інших підписантах соціальний стан не визначено. 

Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. 

За результатами розгляду 71 звернень вирішено позитивно, на 2 звернення відмовлено у задоволенні, на 102 надано роз’яснення, 7 повернуто авторам відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”,  2 - були переслані за належністю (ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”), 6 звернень не підлягали розгляду (анонімні), інші звернення знаходяться на виконанні.