Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області протягом січня - червня 2021 року

опубліковано 02 липня 2021 о 10:10

     З початку 2021 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 174 письмових звернень від громадян, з них: 174 заяви (100 відс.).

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - червня 2021 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи, місцевих податків, інформування про ухилення від сплати податків, загальнодержавних податків, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків, консультації з податкового законодавства.

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами не допускалися.

Скарг від громадян у січні - червні 2021 року не надходило.

Протягом січня - червня 2021 року громадянами надіслано 2 неодноразових та 1 колективне звернення.

         За результатами розгляду 35 звернень вирішено позитивно, на 104 надано вичерпні роз’яснення, 5 повернуто авторам відповідно до ст.5 Закону України „Про звернення громадян”,  4 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 3 звернення не підлягали розгляду (анонімні), 1 - відмовлено у задоволенні, решта (22) знаходяться на виконанні.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.