З початку 2021 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 174 письмових звернень від громадян, з них: 174 заяви (100 відс.).
Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - червня 2021 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи, місцевих податків, інформування про ухилення від сплати податків, загальнодержавних податків, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків, консультації з податкового законодавства.
На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами не допускалися.
Скарг від громадян у січні - червні 2021 року не надходило.
Протягом січня - червня 2021 року громадянами надіслано 2 неодноразових та 1 колективне звернення.
За результатами розгляду 35 звернень вирішено позитивно, на 104 надано вичерпні роз’яснення, 5 повернуто авторам відповідно до ст.5 Закону України „Про звернення громадян”, 4 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 3 звернення не підлягали розгляду (анонімні), 1 - відмовлено у задоволенні, решта (22) знаходяться на виконанні.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.