В ДПІ у м. Полтаві триває робота з громадянами та суб’єктами господарювання з питань подання звітності в електронному вигляді. Податківцями надаються консультації щодо формування звітності, заповнення заяв та декларацій.
В ЦОП ДПІ у м. Полтаві облаштовані робочі місця з доступом до мережі Інтернет з встановленими безкоштовними програмними забезпеченнями для формування звітності в електронному вигляді та покроковими інструкціями щодо роботи в даних програмах.
Відвідувачі ЦОП ДПІ у м. Полтаві мають змогу самостійно працювати на комп'ютерах з доступом до мережі Інтернет. Окрім того, спеціалісти ДПІ щоденно надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Постійно в ЦОП ДПІ у м. Полтаві надається практична допомога фізичним особам-підприємцям та юридичним особам при відправці звітності в електронному вигляді.
Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС – це наявність кваліфікованого електронного підпису, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.
Нагадуємо, що з 01 грудня 2022 року розпочався звітний період для фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, які використовують особливості оподаткування на час дії воєнного стану.
Суб’єкти господарювання подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для місячного податкового (звітного) періоду, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця. Таким чином, граничний термін подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи з особливостями оподаткування за листопад припадає на 20 грудня 2022 року.
Для подання податкової декларації платника єдиного податку третьої групи на перiод дiї воєнного, надзвичайного стану в Українi (F/J0103203) в електронному вигляді рекомендуємо скористатись «Електронним кабінетом платника» – безкоштовним та зручним сервісом податкової служби. Для відправки декларації необхідно:
- Зайти за допомогою кваліфікованого електронного підпису в «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/).
- У розділі Введення звітності періоді листопад 2022 року обрати і створити звітну податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи на перiод дiї воєнного, надзвичайного стану в Українi за формою (F/J0103203).
- Перевірити загальні відомості та заповнити необхідні рядки декларації.
- Після успішного заповнення зберегти, підписати декларацію за допомогою КЕП та відправити.
- Дочекатися на отримання Квитанції №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та Квитанції №2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа.
Окрім того, податківці Полтави щоденно проводять роз’яснювальну роботу та надають практичну допомогу громадянам щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи з метою реалізації права на податкову знижку через «Електронний кабінет платника».
Нагадуємо, що право на податкову знижку не накопичується та не переноситься на наступний рік. Тобто, граничний термін подання податкової декларації про майновий стан і доходи для реалізації права на податкову знижку за 2021 рік – 31 грудня 2022 року.
Звертаємо увагу, що податківці постійно перебувають на зворотному зв’язку з платниками. А саме, до послуг полтавців – гарячі лінії та комунікаційна податкова платформа https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial, https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/603531.html, субсайт Головного управліня ДПС у Полтавській області вебпорталу ДПС https://poltava.tax.gov.ua/ , офіційна сторінка у соціальній мережі Фейсбук: https://www.facebook.com/tax.poltava , а також You Tube канал Головного управління ДПС у Полтавській області https://www.youtube.com/channel/UCJ-aNYbzifm8Ib0fnBx8xAA.
ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 593030, 594505