Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний кабінет- легко та зручно!

опубліковано 04 березня 2021 о 08:51

Зважаючи на пришвидшення економічних операцій з кожним днем, електронна звітність є невід’ємною необхідністю організації обліку й вимогою часу. Державна податкова служба рекомендує використовувати електронні сервіси, такі як: спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" та інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет).

Електронний кабiнет - це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.

Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua

За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.

Електронний кабінет складається з відкритої та закритої частини.

Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:

- доступ до інформації з публічних реєстрів

- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар)

- перегляд та друк бланків податкової звітності

- заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян

- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників

Для зручності роботи платників при створенні електронних документів у відкритій частині розміщено покрокову допомогу у розділі ДОПОМОГА. Також при виникненні питань з приводу користування Електронним кабінетом можна звернутися за телефоном 0800501007.

У приватній частині Електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надано доступ до наступних сервісів:

- персоніфікований податковий календар

- перегляд облікових даних платника

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики

- перегляд вхідних/вихідних документів листування з органами ДПС (детальніше в розділі

- подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі

інформація про стан розрахунків з бюджетом інформація з Єдиного реєстру податкових накладних

- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.

Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Головне управління ДПС у Полтавській області