Зважаючи на пришвидшення економічних операцій з кожним днем, електронна звітність є невід’ємною необхідністю організації обліку й вимогою часу. Державна податкова служба рекомендує використовувати електронні сервіси, такі як: спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення "Єдине вікно подання електронної звітності" та інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет» (далі - Електронний кабінет).
Електронний кабiнет - це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді.
Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.tax.gov.ua
За цим посиланням користувачі електронного кабiнету отримують доступ до порталу, робота з яким здійснюється через мережу Internet та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
Електронний кабінет складається з відкритої та закритої частини.
Користуватись послугами відкритої частини електронного кабiнету можна без ідентифікації особи. Через відкриту частину електронного кабiнету користувачам доступні такі можливості:
- доступ до інформації з публічних реєстрів
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар)
- перегляд та друк бланків податкової звітності
- заповнення декларації про майновий стан і доходи для громадян
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників
Для зручності роботи платників при створенні електронних документів у відкритій частині розміщено покрокову допомогу у розділі ДОПОМОГА. Також при виникненні питань з приводу користування Електронним кабінетом можна звернутися за телефоном 0800501007.
У приватній частині Електронного кабiнету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надано доступ до наступних сервісів:
- персоніфікований податковий календар
- перегляд облікових даних платника
- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики
- перегляд вхідних/вихідних документів листування з органами ДПС (детальніше в розділі
- подання заяв, запитів для отримання інформації (детальніше в розділі
інформація про стан розрахунків з бюджетом інформація з Єдиного реєстру податкових накладних
- інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування ПДВ інформація з реєстрів операцій та транзакцій в системі Електронного адміністрування реалізації пального.
Робота у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Головне управління ДПС у Полтавській області