Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані Полтавською ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області за січень-травень 2025 року

опубліковано 10 червня 2025 о 15:07

Основними завданнями Полтавської державної податкової інспекції   Головного управління ДПС у Полтавській області є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

Полтавська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управління ДПС у Полтавській області на території Полтавської міської ТГ, Щербанівської сільської ТГ, Коломацької сільської ТГ, Мачухівської сільської ТГ, Новоселівської сільської ТГ, Терешківської сільської ТГ, Диканьської селищної ТГ, Карлівської міської ТГ, Кобеляцької міської ТГ, Решетилівської міської ТГ, Зіньківської міської ТГ, Котелевської селищної ТГ,  Чутівської селищної ТГ, Білицька селищної ТГ, Машівської селищної ТГ, Опішнянської селищної ТГ, Скороходівської селищної ТГ, Великорублівської сільської ТГ, Драбинівської сільської ТГ, Ланнівсьскої сільської ТГ, Мартинівської сільської ТГ, Михайлівської сільської ТГ, Нехворощанської сільської ТГ та Новосанжарської селищної ТГ у межах функцій, визначених статтею 19³ Податкового кодексу України.

З метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану Полтавська державна податкова інспекція здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонської ДПІ Головного управління ДПС у Херсонській області. Також надає адміністративні послуги та виконує інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку.

За січень-травень 2025 року Центри обслуговування платників Полтавської ДПІ відвідало 58717 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

За звітний період фахівцями опрацьовано 56717 звернень щодо надання адміністративних або інших сервісних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з питання видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС та подання звітності. Так, за п'ять місяців 2025 року видано 10090 карток платників податків. Надано 4959 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За звітний період фахівцями Полтавської державної податкової інспекції зареєстровано 2613 платників єдиного податку, надано 4555 витягів з реєстру платників єдиного податку та 340 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 1394 книги обліку розрахункових операцій, 764 розрахункових книг та 1198 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 217 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Оброблено 9699 звернень щодо надання адміністративних послуг з питань ліцензування та 2179 звернень з питань отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів.

Окрім надання адміністративних послуг в центрах обслуговування платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В умовах сьогодення платники податків Полтавщини віддають перевагу електронній звітності. В Центрах обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так, станом на 01.06.2025 року до Полтавської ДПІ подано 184574 документи податкової звітності, з яких 183788 (99,57%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 95126 (99,64%) – юридичними особами та 88662 (99,50%) – фізичними особами.

У залах центрів обслуговування платники можуть скористатися комп’ютерами з доступом до мережі Інтернет. Всі, хто отримав електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці Полтавської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua » та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення. Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП Полтавської ДПІ за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Платники податків мають можливість звернутись до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0-800-501-007 (напрямок 6), щоб здійснити попередній запис до ЦОП, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.

Полтавська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30 (м. Полтава)