Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Тривають тренінги з питань подання звітності в електронному вигляді та зручності електронних податкових сервісів

опубліковано 27 грудня 2024 о 15:22

Фахівці Хорольського сектору обслуговування платників податків Лубенської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області розповіли платникам під час тренінгу  про сучасні можливості «Електронного кабінету» та застосунку «Моя податкова»

Під час тренінгу податківці акцентували, можливість електронного спілкування  платників з податковою службою вже традиційно, забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – «Електронний кабінет платника». Зокрема, через «Е-кабінет» можна формувати та передавати до ДПС всю податкову  звітність, отримувати весь комплекс адміністративних послуг, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати консультації. А громадяни – власники землі та нерухомого майна, можуть переглянути повідомлення-рішення на сплату майнових податків та навіть їх сплачувати.   

Податківці також поінформували, що наразі альтернативою «Електронному кабінету»  є  новий мобільний застосунок «Моя податкова», що надає можливість в телефоні безкоштовно та швидко отримувати необхідну інформацію. Зокрема, застосунок «Моя податкова» надає можливість платникам податків просто та швидко: подати Облікову картку фізичної особи – платника податків (Форма № 1ДР (Розділ «Послуги»); подати Заяву про внесення змін до ДРФО (Форма № 5ДР (Розділ «Послуги»); подати Заяву про включення до Реєстру волонтерів (Розділ «Послуги»); сплатити грошові зобов’язання з використанням однієї з платіжних систем (вкладка «Переглянути інформацію про стан розрахунків» Розділу «Послуги», вкладка «Мої ППР» розділу «Мої дані»); отримати інформацію з Реєстру неприбуткових установ та організацій (Розділ «Реєстри»).

При цьому, частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – Дія-Підпис, Smart-ID від Приватбанку та інші.  

Наразі, у Центрі обслуговування платників фахівці Хорольського сектору обслуговування платників податків Лубенської ДПІ Головного управління не тільки інформують платників про можливості нових електронних сервісів ДПС, а й за потреби, надають практичну допомогу в користуванні даними сервісами.

Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Додаткову інформацію можна отримати: за телефоном ІДД ДПС України 0 800 501 007на офіційному вебпорталі ДПС України (www.tax.gov.ua),

на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області

(https://www.poltava.tax.gov.ua),

Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Facebook:

Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine

та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/

 

Хорольський сектор обслуговування платників податків Лубенської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон (05362)3-33-01