Лубенська ДПІ забезпечує реалізацію повноважень Головного управліня ДПС у Полтавській області на території Лубенської ОТГ, Новооржицької ОТГ, Оржицької ОТГ, Хорольської ОТГ, Пирятинської ОТГ, Гребінківської ОТГ та Чорнухинської ОТГ у межах функцій, визначених статтею 193 Податкового кодексу України.
У період з 2 по 6 грудня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 1068 платників податків–підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 138 фізичних осіб, з них 8 громадян з іншого регіону. Видано 55 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 2 громадянам інших областей.
Протягом тижня фахівці Центрів обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 13 платників єдиного податку, 17 платникам відмовлено від застосування спрощеної системи оподаткування, а також зареєстровано 30 реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі 25 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 3 книги обліку розрахункових операцій та 16 розрахункових книжок. Скасовано 8 реєстраторів розрахункових операцій.
Видано 54 витяги з реєстру платників єдиного податку, з них 5 витягів платникам з інших міст. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 52 платникам.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 80 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в ЦОП Лубенської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 65 платників до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 9 юридичних осіб, 45 фізичних осіб-підприємців та 11 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. За тиждень звернулося 15 платників для погодження довідки-розрахунку.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
2 грудня 2024 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
Нагадуємо, що затверджена урядом Національна Стратегія доходів на 2024 – 2030 роки впроваджена для реформування та вдосконалення податкової системи з урахуванням пропозицій представників бізнесу, імплементації підходів та рекомендацій від міжнародних експертів у законодавстві України.
Детально ознайомитись із Національною Стратегією доходів на 2024 – 2030 роки можна за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/.../uriad-zatverdyv-natsionalnu
Для інформування платників податків на вебпорталі ДПС створено рубрику «Національна стратегія доходів», де розміщуються актуальні матеріали щодо впровадження НСД: https://tax.gov.ua/diyaln.../natsionalna-strategiya-dohodiv/
На виконання Національної стратегії доходів до 2030 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 25.07.2024р. №854 «Про реалізацію експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками)» в Державній податковій службі.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області