Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги, надані фахівцями Горішньоплавнівської ДПІ за січень - жовтень 2024 року

опубліковано 12 листопада 2024 о 16:38

Одним з пріоритетних напрямів роботи Горішньоплавнівської ДПІ Головного управління  ДПС у Полтавській області є створення сприятливих умов для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультативних, інформаційних послуг.

Так за січень - жовтень поточного року послугами Центру обслуговування платників Горішньопланівської ДПІ скористалося 4628 платників, яким надано 4453 адміністративних послуги.

Найбільшим попитом користується послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Так, з початку року видано 1569 карток. Видано 917 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Станом на 1 листопада 2024 року на обліку у Горішньопланівській ДПІ перебуває 3666 платників податків, з них 1021 юридична особа та 2645 фізичних осіб-підприємців. Протягом 2024 року кількість новостворених суб’єктів становить 384 платника.

Фахівцями Горішньопланівської ДПІ з початку поточного року опрацьовано 880 заяв про застосування спрощеної системи оподаткування фізичних осіб-підприємців. Також сформовано 855  витягів з реєстру платників єдиного податку-фізичних осіб-підприємців. Опрацьовано 17 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Крім того, зареєстровано 101 книгу обліку розрахункових операцій та 91  розрахункову книжку та 39 реєстраторів розрахункових операцій.

У Центрі обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так,  з початку року до Горішньопланівської ДПІ платниками подано 15853 податкових звіти, в тому числі в електронному вигляді – 15824 що складає  99,82 відсотка.

Для зручності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану, сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється податковими органами незалежно від місця обліку платників податків, відповідно зросла кількість відвідувачів до Центру обслуговування платників Горішньоплавнівської ДПІ для отримання адміністративних та інших сервісних послуг.

Також запроваджено дистанційний запис – електронну чергу. Відтепер, платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкової, зателефонувавши до Контакт – центру ДПС за номером  телефону 0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту.

Окрім адміністративних послуг надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо діючої системи оподаткування, нарахування та сплати податків, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС. Платникам на практиці демонструють, як саме проходить процес подання декларації, за допомогою яких програм формується, підписуються та відправляється податкова звітність. Триває інформаційно-роз’яснювальна робота щодо переваг користування електронними сервісами від ДПС, у тому числі ІКС «Електронний кабінет», мобільний застосунок «Моя податкова», програмне забезпечення ПРРО від ДПС. Особливу увагу звернуто на обов’язковість застосування РРО/ПРРО суб’єктами господарювання.

Також в Центрі обслуговування платники мають доступ до мережі Інтернет, що дає їм змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді.  Крім цього, є можливість отримувати адміністративні послуги в режимі онлайн за допомогою Електронного кабінету платника: http://cabinet.tax.gov.ua.  Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

Горішньоплавнівська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області