Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 04 листопада по 08 листопада 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 647 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з інших регіонів України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 57 фізичних осіб, з них 4 громадянина з інших регіонів. Видано 18 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 3 відомості громадянам інших регіонів України.
Протягом минулого тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 15 платників єдиного податку, зареєстровано 16 реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі 14 програмних реєстраторів розрахункових операцій та 8 розрахункових книжок. Зареєстровано 1 заяву про
включення / внесення змін до Реєстру волонтерів антитерористичної операції та/або здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації. Скасовано 2 реєстратора розрахункових операцій.
Видано 33 витяги з реєстру платників єдиного податку. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 17 платниках та анульовано 8 платникам.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 45 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 116 платників до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 12 юридичних осіб, 100 фізичних осіб-підприємців та 4 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджування довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в чатині застосування реєстраторів розрахункових операцій.Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» - простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші.
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
4 листопада Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
8 листопада за участі начальника Лубенської ДПІ відбулося засідання комісії зі встановлення розміру відсотків від нормативної грошової оцінки при укладенні договору оренди землі під головуванням першого заступника Лубенського міського голови Олега Соболєва.
Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області