Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Який порядок листування через Електронний кабінет

опубліковано 11 листопада 2024 о 14:16

Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області нагадує, що меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.

Робота у приватній частині Електронного кабінету https://cabinet.tax.gov/ua здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит надіслано. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи». 

Спілкуйтеся з податковою службою, до Ваших послуг – телефони «гарячих ліній» та комунікаційна податкова платформа https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial, https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/603531.html, субсайт Головного управління ДПС у Полтавській області вебпорталу ДПС https://poltava.tax.gov.ua/. Підписуйтесь на офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/tax.poltava , а також на You Tube канал Головного управління ДПС у Полтавській області https://www.youtube.com/channel/UCJ-aNYbzifm8Ib0fnBx8xAA.

Полтавська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області