Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

опубліковано 31 липня 2024 о 14:25

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 22 по 26 липня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань,що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 447 платників податків: підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та інших територій України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 70 фізичних осіб, з них 8 громадян з інших регіонів. Видано 10 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 2 відомості громадянам інших областей.
Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 6 платників єдиного податку, 8 реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі 7 програмних реєстраторів розрахункових операцій та 3 книги обліку розрахункових операцій. Видано  21 витяг з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг платнику з міста Каховки. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 9 платниках та анулювання – 6 .
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 26 відомостей.
Надання адміністративних послуг є і залишається одним з пріоритетних напрямів у роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ відвідувачам надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 79 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 8 юридичних осіб, 57 фізичних осіб-підприємців та 14 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. Протягом тижня погоджено 1 довідку-розрахунок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші. 
Начальник Лубенської ДПІ Олександр Коломієць на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
22 липня Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді та 24 липня у засіданні виконавчого комітету Лубенської міської ради під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, де було підбито підсумки минулого тижня та розглянуті питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області