Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи

опубліковано 12 червня 2024 о 15:50

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.

У період з 03 по 07 червня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 539 платників податків– підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та іншої території України.

Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 62 фізичні особи, з них  6 громадян з інших регіонів України. Видано 25 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 2 відомості громадянам з інших регіонів. 

Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 24 платника єдиного податку, 9 програмних реєстраторів розрахункових операцій, 5 реєстраторів розрахункових операцій та 1 книгу обліку розрахункових операцій. Видано  40 витягів з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 платнику з міста Каховка, 1 довідку підтвердження статусу податкового резидента. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 23 платникам, анульовано 5 свідоцтва платникам єдиного податку та 5 платникам відмовлено в застосуванні спрощеної системи оподаткування. За тиждень скасовано 1 реєстратор розрахункових операцій. Видано 1 витяг платнику податку на додану вартість.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 42 відомості.

Надання адміністративних послуг є і залишається одним із пріоритетних напрямів в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ відвідувачам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 29 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 3 юридичні осіб, 24 фізичні особи-підприємці та 2 громадянина.

На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції,   взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодженняя довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. Протягом тижня погоджено 2 довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Фахівці Центру обслуговування платників податків завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.

Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами, на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою цього сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.

Одночасно повідомляємо, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!

«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП – Дія Підпис, Smart ID від Приватбанку та інші. 

Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.

03 червня 2024 року Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.

07 червня 2024 року у Лубенській міській раді за участі Олександра Коломійця відбулося засідання комісії зі встановлення розміру відсотків від нормативної грошової оцінки при укладенні договору оренди землі.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області