Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація щодо діяльності Великобагачанської ДПІ за січень – травень 2024 року

опубліковано 12 червня 2024 о 15:49

Протягом січня – травня 2024 року Центр обслуговування платників Великобагачанської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області (далі − ЦОП) відвідало більше 2000 платників податків. Надавалися роз’яснення та податкові консультації платникам (фізичним особам-підприємцям, юридичним особам, самозайнятим особам та громадянам), в тому числі щодо переваг отримання послуг в онлайн-режимі, використовуючи можливості сервісу «Електронний кабінет платника податків» та мобільного застосунку «Моя податкова».

Фахівцями Великобагачанської ДПІ забезпечено належну організацію роботи та контролю за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг та інших сервісів платникам податків у ЦОП.  В результаті проведеної роботи надано 1341 адміністративних послуги, а саме: видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 517; видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 637; реєстрація реєстраторів розрахункових операцій – 17; реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 39; реєстрація розрахункових книжок – 116; реєстрація платника єдиного податку – 49; надання витягів з реєстру платників єдиного податку – 90. надання витягів з реєстру платників податку на додану вартість– 6; Підтвердження статусу податкового резидента України - 2

Також належним чином забезпечено організацію роботи та приймання, реєстрацію і комп’ютерну обробку податкової та іншої звітності поданої платниками податків на паперових носіях та засобами телекомунікаційного зв’язку у розрізі податків, зборів (обов'язкових платежів). Надавались усні консультації в межах компетенції спеціалістами, залученими для роботи в Центрі обслуговування платників податків щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, щодо подання декларацій про майновий стан і доходи, в тому числі для отримання податкової знижки, за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» https://cabinet.tax.gov.ua та інших сервісів.

У залі ЦОПу для платників облаштовано робоче місце з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять безкоштовні бланки та зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Отримати консультацію питань щодо надання адміністративних послуг, а також з інших питань можна у Великобагачанській ДПІ за постійно діючим номером «гарячої лінії» (05345)91546, або відвідавши особисто Центр обслуговування платників Великобагачанської ДПІ за адресою: селище Велика Багачка, вул. Каштанова, 3.

Також повідомляємо, що платники податків можуть спланувати свій візит до податкової, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону 0800501007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів  за тарифами операторів мобільного зв’язку), обрати необхідну адміністративну послугу та,  не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі, визначити зручні дату і час візиту.

 

Великобагачанська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області