Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лубенська ДПІ: від понеділка до суботи якісні адміністративні та сервісні послуги для платників податків

опубліковано 03 червня 2024 о 15:20

Сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг – одна із основних функцій податкової служби.
У період з 20 по 24 травня 2024 року до Лубенської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг, консультацій з питань податкового законодавства та з інших питань, що відносяться до компетенції податкових органів звернулось 458 платників податків – підприємців, юридичних осіб, а також мешканців Лубенської територіальної громади та з іншої території України.
Найбільш запитуваними є і залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 66 фізичних осіб, із них           4 громадянина з іншого регіону України. Видано 40 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 5 відомостей громадянам з інших регіонів країни.
Протягом тижня фахівці Центру обслуговування платників Лубенської ДПІ зареєстрували 12 платників єдиного податку, 6 програмних реєстраторів розрахункових операцій та 2 книги обліку розрахункових операцій. Видано  22 витяги з реєстру платників єдиного податку, в тому числі 1 витяг платнику з міста Каховки. Внесено зміни до свідоцтв платників єдиного податку відповідно до поданих заяв по 9 платникам, анульовано 4 свідоцтва платникам єдиного податку та 2 платникам відмовлено в застосуванні спрощеної системи оподаткування. Видано  2 витяги платникам податку на додану вартість. За тиждень скасовано 2 реєстратора розрахункових операцій.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Зокрема, за тиждень було опрацьовано 33 відомості.
Надання адміністративних послуг залишається одним із пріоритетних напрямів в роботі Лубенської ДПІ, але при цьому в Центрі обслуговування платників Лубенської ДПІ відвідувачам на постійній основі надаються консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, переваг користування електронними сервісами ДПС, використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Працівниками ДПІ за тиждень було залучено 35 платників податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 1 юридичну особу, 20 фізичних осіб-підприємців та 14 громадян.
На постійній основі здійснюється приймання вхідної кореспонденції, взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску. Протягом минулого тижня погоджено 1 довідку-розрахунок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
У Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України № 3219–IX «Про внесення змін до Податкового кодексу  України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівці Центру обслуговування платників податків Лубенської ДПІ завжди готові надати допомогу в отриманні адміністративних та інших послуг, які надаються органами Державної податкової служби не лише громадянам Лубенської територіальної громади, але й особам з інших регіонів України.
Для зручності платників та спрощення процедури декларування доходів громадянами на вебпорталі ДПС в Електронному кабінеті у розділі «ЕК для громадян» працює електронний сервіс «Декларація про майновий стан і доходи». За допомогою даного сервісу можна заповнити декларацію та надіслати її до контролюючого органу в електронному вигляді з копіями первинних документів, зокрема, для використання права на податкову знижку.
Також повідомляємо, що ДПС розроблено мобільний застосунок «Моя податкова», який доступний громадянам та може бути завантажений на телефони як на платформі Android, так і iOS!
«Моя податкова» – простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби громадянами, а також сплати податків з використанням запропонованих платіжних систем. Частина сервісів застосунку доступні без ідентифікації: перевірка чека, пошук акцизної марки, дані з реєстру платників ПДВ, єдиного податку. Інші сервіси доступні після ідентифікації будь-яким файловим КЕП або хмарним КЕП– ДіяПідпис, SmartID від Приватбанку та інші. 
Начальник Лубенської ДПІ на постійній основі приймає участь у виробничих нарадах та засіданнях виконавчого комітету Лубенської міської ради.
20 травня Олександр Коломієць прийняв участь у виробничій нараді під головуванням Лубенського міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.
22 травня у Лубенській міській раді за участі Олександра Коломійця відбулося засідання виконавчого комітету під головуванням міського голови Олександра Грицаєнка, на якій розглядалися питання життєдіяльності Лубенської територіальної громади.

Лубенська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області