Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центр обслуговування платників Хорольської ДПІ: аналіз надання адміністративних послуг протягом I кварталу 2024 року

опубліковано 10 квітня 2024 о 14:51

Хорольська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області інформує, що протягом I кварталу 2024 року до Центру обслуговування платників (далі – ЦОП) звернулося 3520 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

За зазначений період податківцями опрацьовано 1470 звернень, щодо надання консультаційних та адміністративних послуг .

Станом на 01.04.2024 року в Хорольській ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області обліковується 1679 платників, із них 580 юридичних осіб  та 1099 фізичних осіб-підприємців.  Крім того, обліковується 447 платників  податків за неосновним місцем обліку. З них 267 юридичних осіб та 180 фізичних осіб-підприємців.

Найбільш запитуваними залишаються послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 399 фізичних осіб. Надано 220 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Також, протягом I кварталу 2024 року фахівцями Центру обслуговування платників  Хорольської ДПІ зареєстровано 58 платників єдиного  податку, здійснено перереєстрацію та внесено зміни по 73 платникам,  надано 152 витяги з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 49 книг обліку розрахункових операцій та 20 розрахункових книжок, 22 реєстратор розрахункових операцій.

 Підтверджено статус податкового резидента України 4 фізичним особам та видано одну довідку про сплату податкових зобов’язань платником податку- резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань. Крім цього, за звітний період сформовано та видано 7 витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

Протягом I кварталу 2024 року прийнято та опрацьовано 4220 документів податкової та іншої звітності з додатками в паперовому вигляді та засобами телекомунікаційного зв’язку: юридичними особами подано 2335 документів, з яких 2300 – в електронному вигляді, 35 – в паперовому вигляді; фізичними особами подано 1885 документів, де 1868 – в електронному вигляді, 17 –                    в паперовому вигляді.

Окрім надання адміністративних послуг в Центрі обслуговування платників податків платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

У Центрі обслуговування Хорольської ДПІ до послуг платників є  комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці Хорольської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та

« Моя податкова »- зручно та сучасно.

Спілкуйтесь з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot

Більше інформації на офіційних сторінках у соціальній мережі Фейсбук:

Державна податкова служба України https://www.facebook.com/TaxUkraine

та ДПС у Полтавській області https://www.facebook.com/tax.poltava/

Підписуйтесь на канали інформування ДПС Телеграм https://t.me/tax_gov_ua

Хорольська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, телефон (05362)3-33-01