Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги надані Державною податковою інспекцією у м. Полтаві за січень - березень 2024 року

опубліковано 10 квітня 2024 о 14:49

Основними завданнями Державної податкової інспекції у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області  (далі – ДПІ у м. Полтаві) є здійснення якісного сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.

За січень-березень 2024 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 12460 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги). Крім обслуговування платників міста Полтави, з метою забезпечення безперебійної роботи територіальних органів ДПС в умовах дії правового режиму воєнного стану, ДПІ у м. Полтаві здійснює виконання закріплених повноважень в частині обслуговування платників податків Херсонського району Головного управління ДПС у Херсонській області. Також надає адміністративні послуги та виконує інші функції сервісного обслуговування платників податків незалежно від місця обліку.

За січень-березень 2024 року фахівцями ДПІ у м. Полтаві опрацьовано 16252 звернення щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та  питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Так,  за три місяці 2024 року видано 2720 карток платників податків. Надано 848 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За звітний період фахівцями ДПІ у м. Полтаві зареєстровано 1007 платників єдиного податку, надано 2030 витягів з реєстру платників єдиного податку та 193 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, видано 44 довідки про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 619 книг обліку розрахункових операцій, 214 розрахункових книг та 258 реєстраторів розрахункових операцій.

Опрацьовано 116 звернень від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Оброблено 5296 звернень щодо надання адміністративних послуг з питань ліцензування, 521 звернення з питання отримання довідки про відсутність заборгованості з платежів та надано 379 адміністративних послуг юридичним особам. 

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В умовах сьогодення платники податків Полтавщини віддають перевагу електронній звітності. В Центрі обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так,  станом на 01.04.2024 року до ДПІ у м. Полтаві подано 61647 документів податкової звітності, з яких 61187 (99,25%) – засобами комунікаційного зв’язку, серед них 34785 (99,25%) – юридичними особами та 26402 (99,26%) – фізичними особами.

В залах ЦОП до послуг платників працюють 4 комп’ютери з доступом до мережі Інтернет. Платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

Щоденно фахівці ДПІ у м. Полтаві надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua » та інших сервісів.

Отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення. Кваліфікований електронний підпис можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу.

З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні ЦОП ДПІ у м. Полтаві за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, телефон (0532) 59-41-05.

Інформуємо, що з початку 2024 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2023 року. Граничні строки подання декларацій фізичними особами – підприємцями (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) та фізичними особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність,  та громадянами – до 01 травня року, наступного за звітним.

З метою підвищення рівня добровільності декларування доходів громадян та для зручності при поданні декларації в Електронному кабінеті платника створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації.

В Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві створено відповідні умови для заповнення декларацій платниками податків. Відвідувачам надається допомога при заповненні декларацій про майновий стан і доходи за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 28.08.2023 року № 467. Фахівці допомагають подавати звітність в електронному вигляді з використанням безкоштовного та зручного сервісу ДПС «Електронного кабінету платника».

У разі виникнення питань щодо декларування громадянами доходів, отриманих у 2023 році, можна звернутися до фахівців за номером телефону: (0532) 63-03-09, (0532) 63-25-55.

ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05