Однією із основних функцій податкової служби є сервісне обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період з 25 грудня по 29 грудня 2023 року до Пирятинської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області для отримання адміністративних послуг та консультацій з питань податкового законодавства звернулося 450 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Пирятинської територіальної громади з інших територій України: послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки були надані 18 фізичним особам, із них 2 громадянам з інших регіонів України. За зазначений період було видано 15 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, із них 2 громадянам з інших регіонів України.
Також протягом вищевказаного тижня фахівці Центру обслуговування платників Пирятинської ДПІ зареєстрували 4 платників єдиного податку, опрацювали 3 заяви платника єдиного податку на реєстрацію, 1 заяву на перереєстрацію та внесення змін, 2 платникам проведено реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, 12 – проведено реєстрацію розрахункових квитанцій, 2 – проведено реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій, 1 – скасовано реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, видали 19 витягів з реєстру платників єдиного податку та 1 витяг платника податку на додану вартість.
Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. За минулий тиждень було опрацьовано 8 відомостей.
Постійно проводиться робота з видачі довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймання вхідної кореспонденції, взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погодження довідки-розрахунку про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, видача довідок про підтвердження статусу податкового резидента.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Пирятинської ДПІ, при цьому в Центрі обслуговування платникам та громадянам надавалися консультаційні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях. Фахівцями ДПІ за тиждень було залучено 4 платника податків до подачі звітності в електронному вигляді, в тому числі 2 фізичних осіб-підприємців та 2 громадян.
В Центрі обслуговування платникам податків надаються роз’яснення вимог Закону України №3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині застосування реєстраторів розрахункових операцій.
Також до послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Пирятинської ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника» та інших сервісів.
Пирятинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області