Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

В ДПІ у м. Полтаві розповіли про переваги подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 28 вересня 2023 о 12:53

Фахівці ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області нагадують, що одним із способів подання податкової звітності відповідно до ст.49.3 Податкового кодексу України є подання засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Спосіб подання звітності засобами електронного зв’язку з використанням електронного цифрового підпису є найбільш зручним та комфортним для платників податків, він спрощує та прискорює обслуговування платників.

          У Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві проведено тиждень тренінгу щодо подання звітності в електронному вигляді. Заступник начальника ДПІ – начальник відділу податкових сервісів та звітності, організації роботи ЦОП Світлана Лактіонова акцентувала увагу платників податків, що на сьогодні запроваджені та функціонують електронні сервіси, завдяки яким значно скорочується час, необхідний на оформлення та подання звітності до органів ДПС, підвищується оперативність надання та якість заповнення звітності, що є актуальним в умовах сьогодення, адже зникає необхідність для платника безпосередньо відвідувати приміщення ДПІ для того щоб подати звітність.

Нагадала платникам, що до переваг подачі електронної звітності відноситься: економія часу, вибір часу подання звітності, зручного для платника, постійне оновлення програмного забезпечення відповідно до останніх норм законодавства, автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та інших документів.

Найпопулярнішим електронним сервісом є «Електронний кабінет платника», за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС і платників у режимі реального часу та який на сьогодні забезпечує повний спектр послуг для платників податків, як юридичних так і фізичних осіб – підприємців та фізичних осіб – громадян.

Вхід до «Електронного кабінету ДПС України» здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через  офіційний вебпортал ДПС України http://tax.gov.ua  з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. «Електронний кабінет платника» дає змогу підготувати, заповнити і надіслати податкову звітність в електронному вигляді, перевірити звітність на наявність арифметичних помилок, переглянути подану звітність незалежно від способу її подання, побачити стан розрахунків із бюджетом по податкам і зборам. До того ж використання електронного сервісу забезпечує доступ платника податків до податкового календаря, який нагадає користувачу терміни надання податкової звітності та сплати податків і зборів. Окрім цього, платник може переглянути свої облікові данні за даними ДПС.

Фахівці ДПІ у м. Полтаві на постійній основі проводять роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання щодо функціонування «Електронного кабінету платника». У ході навчань платники отримують як теоретичні знання, так і практичний досвід щодо заповнення звітності в електронному вигляді.

Нагадуємо, що у разі виникнення труднощів під час самостійної роботи з електронними сервісами суб’єкти господарювання можуть звернутися до фахівців, які щоденно консультують з питань подання звітності в електронному вигляді у приміщенні Центру обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві, а також за номером телефону (0532) 59-44-17.

ДПІ у м. Полтаві Головного управління ДПС у Полтавській області, тел. (0532) 59-30-30, (0532) 59-45-05