Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Яким ключом користуватися, якщо працівник або ФОП мають кілька КЕП від різних надавачів

опубліковано 28 липня 2023 о 12:11

Полтавська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області  звертає увагу, що відповідно до абзаців першого – третього п. 42.6 ПКУ, електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПКУ, законів України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями без укладення відповідного договору.

Керівник платника податків визначає, змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків, та визначає їхні повноваження.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі з дотриманням вимог законів України №851 та №2155.

Пунктом 2 розд. ІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 №557 зі змінами та доповненнями, визначено, що автор (платник) створює електронні документи у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі, із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису  та печатки (за наявності), керуючись Порядком №557.

Згідно з п.3 розд.ІІІ Порядку №557 для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор (платник), шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо КЕП в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку №557.

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення першими накладаються КЕП усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення, після них – КЕП керівника і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності) (абзац перший п. 4 розд. ІІІ Порядку №557).

Таким чином, суб’єкт господарювання може одночасно використовувати два КЕП від різних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, якщо він є суб’єктом електронного документообігу та надав інформацію до контролюючого органу щодо отримання таких ключів шляхом направлення Повідомлення.

Спілкуйтеся з податковою службою, до Ваших послуг – телефони «гарячих ліній» та комунікаційна податкова платформа https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial, https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/603531.html, субсайт Головного управління ДПС у Полтавській області вебпорталу ДПС https://poltava.tax.gov.ua/. Підписуйтесь на офіційну сторінку у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/tax.poltava, а також на YouTube канал Головного управління ДПС у Полтавській області https://www.youtube.com/channel/UCJ-aNYbzifm8Ib0fnBx8xAA.        

 

Полтавська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області