Фахівцями Гадяцької ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.
Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень-квітень 2023 року становить 1433, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників - 1400.
Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-травні поточного року громадянам видано 810 карток платника податків; 485 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 78 платників єдиного податку, видано 311 витягів з реєстру платників єдиного податку.
В січні-квітні 2023 року зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій — 22;
- книг обліку розрахункових операцій — 29;
- розрахункових книжок - 43.
З початку року суб’єктам господарювання видано 9 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Гадяцької ДПІ постійно надаються рекомендації з питань використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет та інші можливості при його використанні. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг «Приват24».
Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Гадяцькій ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном модератора - (05354)2-28-77.
Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет платника». Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Гадяцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 05354 (2-28-77)