Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Підсумки роботи Центру обслуговування платників Козельщинської ДПІ за січень – квітень 2023 року

опубліковано 24 травня 2023 о 13:10

Фахівцями Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків, реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності. Зокрема, на постійній основі проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій, надаються адміністративні послуги.

Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень-квітень 2023 року становить 719, при цьому, переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників – 617.

Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-квітні видано 297 карток, 303 відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Також найбільш актуальними є адміністративні послуги по опрацюванню  документів платників єдиного податку. Так, з початку року зареєстрований 31  платник єдиного податку, видано 39 витягів з реєстру платників єдиного податку.

У січні-квітні 2023 року зареєстровано:

- реєстраторів розрахункових операцій – 3;

- книг обліку розрахункових операцій – 7;

- розрахункових книжок – 16.

З початку року суб’єктам господарювання видано 2 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.

Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Козельщинської ДПІ постійно надаються консультації одо переваг та можливостей використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг.

За 4 місяці поточного року до Козельщинської ДПІ подано платниками податків 3735 податкові декларації, з яких 3730 – засобами телекомунікаційного зв’язку, що становить 99,87%. Забезпечено збільшення показника рівня подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку, в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 12,32%.

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Козельщинської ДПІ Головного управління  ДПС у Полтавській області працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17 год. 15 хв., у п’ятницю з 08-00 години до 16 год.00 хв., субота та неділя - вихідні. Перерва з 12-00 години до 13.00 години.

Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Козельщинської ДПІ та отримання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (05342) 3-15-61.

Звертаємо увагу, що отримати адміністративні  послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс  «Електронний кабінет платника».

Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua.

Козельщинська ДПІ ГУ ДПС  у Полтавській області