Фахівцями Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків, реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності. Зокрема, на постійній основі проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій, надаються адміністративні послуги.
Загальна кількість звернень щодо надання адміністративних послуг за січень-квітень 2023 року становить 719, при цьому, переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників – 617.
Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-квітні видано 297 карток, 303 відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Також найбільш актуальними є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так, з початку року зареєстрований 31 платник єдиного податку, видано 39 витягів з реєстру платників єдиного податку.
У січні-квітні 2023 року зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій – 3;
- книг обліку розрахункових операцій – 7;
- розрахункових книжок – 16.
З початку року суб’єктам господарювання видано 2 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.
Крім того, в Центрі обслуговування платників працівниками Козельщинської ДПІ постійно надаються консультації одо переваг та можливостей використання сервісу ДПС «Електронний кабінет платника». Надається практична допомога щодо подання звітності в електронному вигляді через Електронний кабінет. Постійно надається практична допомога платникам податків щодо отримання електронного цифрового підпису через онлайн-банкінг.
За 4 місяці поточного року до Козельщинської ДПІ подано платниками податків 3735 податкові декларації, з яких 3730 – засобами телекомунікаційного зв’язку, що становить 99,87%. Забезпечено збільшення показника рівня подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку, в порівнянні з відповідним періодом минулого року на 12,32%.
Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Козельщинської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області працює з понеділка по четвер з 08-00 години до 17 год. 15 хв., у п’ятницю з 08-00 години до 16 год.00 хв., субота та неділя - вихідні. Перерва з 12-00 години до 13.00 години.
Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Козельщинської ДПІ та отримання адміністративних послуг можна отримати за телефоном (05342) 3-15-61.
Звертаємо увагу, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс «Електронний кабінет платника».
Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua.
Козельщинська ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області