Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центр обслуговування платників ДПІ у м. Полтаві працює у звичному режимі

опубліковано 13 липня 2022 о 09:05

ДПІ у м. Полтаві нагадує: в умовах запровадженого воєнного стану Центр обслуговування платників податків (далі – ЦОП)  ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області працює у звичному режимі за таким графіком:

понеділок-четвер з 08:00 по 17:15, перерва з 12:00 по 13:00;

п'ятниця з 08:00 по 16:00; перерва з 12:00 по 13:00;

вихідні дні – субота, неділя.

Для вас працюють усі зали ЦОП, в яких фахівці податкової надають адміністративні та інші послуги:

ЗАЛ № 1:

-         приймання звітності,

-         допомога в користуванні Електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом,

-         отримання кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП),

-          надання консультативних та інформаційних послуг ФОП.

ЗАЛ № 2:

-         надання адміністративних послуг (видача довідок, консультації),

-         РРО,

-         прийом вхідної кореспонденції;

ЗАЛ № 3:

-         отримання РНОКПП, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб платників податків,

-         обслуговування платників (декларування доходів громадян, видача ліцензій).

Платники податків можуть спілкуватися з податківцями в телефонному

режимі за номерами телефонів:

- (0532) 59-30-30 (модератор),

- (0532) 59-45-05 (одноразове (спеціальне) добровільне декларування),

- (0532) 59-44-17 (допомога в користуванні електронними сервісами та подання звітності),

- (0532) 63-32-31 (надання консультативних та інформаційних послуг ФОП).

         Ви також можете скористатися електронними сервісами ДПС та Електронним кабінетом. В залах ЦОП до послуг платників є 3 комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді.

Платники податків можуть отримати інформацію щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

Враховуючи ситуацію в країні, звертаємо увагу усіх платників податків на зручність, доступність та комфортність запроваджених ДПС України електронних сервісів, завдяки яким можна сформувати, перевірити й надіслати до контролюючих органів податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки із бюджетом, дізнатися про строки сплати податків, а також іншу корисну інформацію.

Єдина вимога для електронного спілкування з органами ДПС це наявність КЕП, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Нагадуємо, що ви можете скористатися послугами відокремленого підрозділу АЦСК ІДД ДПС України, який знаходиться у ЦОП ДПІ у м. Полтаві, кабінет №31 (телефон (0532) 59-41-05).

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, 593030, 594505