Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Адміністративні послуги за січень - квітень 2022 року (ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області)

опубліковано 02 травня 2022 о 08:53

          ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області інформує, що за      січень – квітень 2022 року Центр обслуговування платників (далі – ЦОП) відвідало 11609 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян (згідно даних електронної черги).

За даний період податківцями опрацьовано  6203 звернення щодо надання адміністративних послуг.

Найбільш запитуваними є послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки. Їх отримали 3052 фізичних осіб, 7 громадян звернулися за внесенням до паспорту громадянина України відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. Надано 968 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

За січень-квітень 2022 року зареєстровано 1103 платників єдиного податку, надано 2781 витяг з реєстру платників єдиного податку та 118 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, видано 24 довідки про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 706 книг обліку розрахункових операцій, 94 розрахункових книги та  558 реєстратори розрахункових операцій.

Опрацьовано 69 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.

Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС.

В залах ЦОП до послуг платників є 3 комп’ютери, які підключені до мережі Інтернет і дають змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.

           З питань отримання ключа електронного цифрового підпису в                 м. Полтаві платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (https://acskidd.gov.ua/), що знаходиться в приміщенні ЦОП за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155.   

Звертаємо увагу, що тимчасово на період до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України, з метою захисту прав платників, збереження та захисту даних надання електронних сервісів та приймання електронних документів від платників податків здійснюється у робочі дні з 08-00 до 18-00.

 

ДПІ у м. Полтаві ГУ ДПС у Полтавській області, тел. 594505,593030