Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області за І – IІI квартал 2025 року

опубліковано 03 жовтня 2025 о 14:36

За І – IІI кв. 2025 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 432 звернення, з яких: 170 звернення надійшли поштою, 145 звернень отримано засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та 117 звернень надіслані від інших установ.

Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (56 відс.), реєстрація і облік платників податків (18 відс.), місцевих податків (14 відс.), відмови в отриманні реєстраційних номерів (3 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (1 відс.), щодо податку на доходи фізичних осіб, податкова звітність, консультації з податкового законодавства та інших питань (8 відс.).

За суб’єктами звернень, що надходили впродовж І – IIІ кв. 2025 року 396 індивідуальних звернень, 14 колективних (кількість підписантів 42 громадян), 22 звернень визнано анонімними (розгляду не підлягають). 

Із загальної кількості осіб, що зверталися: 6 учасників бойових дій, 4 особи з інвалідністю внаслідок війни,  35 осіб з інвалідністю І-ІІІ групи. По інших громадянах категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 4 військовослужбовців, 5 пенсіонерів з числа військовослужбовців,  7 пенсіонерів. По інших підписантах соціальний стан не визначено.

Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.

За результатами розгляду 92 звернення  вирішено позитивно, на 227 звернень надано роз’яснення, 45 авторам  звернення повернуті відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 7 звернень переслано за належністю (ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”), 30 звернень не підлягали розгляду (анонімні),  28 звернень знаходяться на розгляді та в задоволенні 3 звернень відмовлено.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС, постійно вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань та задоволення законних вимог заявника.