За І – IІI кв. 2025 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 432 звернення, з яких: 170 звернення надійшли поштою, 145 звернень отримано засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та 117 звернень надіслані від інших установ.
Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (56 відс.), реєстрація і облік платників податків (18 відс.), місцевих податків (14 відс.), відмови в отриманні реєстраційних номерів (3 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (1 відс.), щодо податку на доходи фізичних осіб, податкова звітність, консультації з податкового законодавства та інших питань (8 відс.).
За суб’єктами звернень, що надходили впродовж І – IIІ кв. 2025 року 396 індивідуальних звернень, 14 колективних (кількість підписантів 42 громадян), 22 звернень визнано анонімними (розгляду не підлягають).
Із загальної кількості осіб, що зверталися: 6 учасників бойових дій, 4 особи з інвалідністю внаслідок війни, 35 осіб з інвалідністю І-ІІІ групи. По інших громадянах категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 4 військовослужбовців, 5 пенсіонерів з числа військовослужбовців, 7 пенсіонерів. По інших підписантах соціальний стан не визначено.
Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.
За результатами розгляду 92 звернення вирішено позитивно, на 227 звернень надано роз’яснення, 45 авторам звернення повернуті відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 7 звернень переслано за належністю (ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”), 30 звернень не підлягали розгляду (анонімні), 28 звернень знаходяться на розгляді та в задоволенні 3 звернень відмовлено.
Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС, постійно вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань та задоволення законних вимог заявника.