Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація про стан розгляду звернень громадян Головним управлінням ДПС у Полтавській області за І квартал 2025 року

опубліковано 03 квітня 2025 о 10:39

За І квартал 2025 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 111 звернень, з яких: 54 звернень надійшли поштою, 31 звернення отримано засобами електронного зв’язку через мережу Інтернет та 26 звернень надіслані від інших установ. 

 Найчастіше громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (48 відс.), реєстрація і облік платників податків (23 відс.), місцевих податків (14 відс.), відмови в отриманні реєстраційних номерів (6 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (2 відс.), щодо податку на доходи фізичних осіб, податкова звітність, консультації з податкового законодавства та інших питань (6 відс.).

За суб’єктами звернень, що надходили впродовж І квартал 2025 року – 97 індивідуальних звернень, 6 - колективних (кількість підписантів - 15 громадян), 8 звернень визнано анонімними (розгляду не підлягають).  

Із загальної кількості осіб, що зверталися: 4 учасника бойових дій, 3 осіб з інвалідністю ІІ-ІІІ групи. По іншим громадянам категорію авторів не визначено. За соціальним станом надходили звернення від 3 військових, 2 пенсіонерів. По іншим підписантам соціальний стан не визначено. 

Всі звернення розглянуті та надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.  

За результатами розгляду 21 звернення  вирішено позитивно, на 50 звернень надано роз’яснення, 10 авторам  звернення повернуті відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 1 звернення переслано за належністю (ст. 7 Закону України „Про звернення громадян”), 9 звернень не підлягали розгляду (анонімні) та 20 звернень знаходяться на розгляді.

Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС, постійно вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення питань та задоволення законних вимог заявника.