Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Полтавській області протягом січня - червня 2022 року

опубліковано 10 липня 2022 о 16:48

      З початку 2022 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 145 звернень від громадян, з них: 145 заяв (100 відс.).

     Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом І півріччя 2022 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства та особливостей його застосування під час воєнного стану. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи 38 (26 відс.), місцевих податків 26 (18 відс.), інформування про ухилення від сплати податків 10 (7 відс.), загальнодержавних податків 16 (11 відс.), відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків 13 (9 відс.) та реєстрація і облік платників податків 25 (17  відс.), реструктуризації податного боргу 9 (6 відс.), єдиного соціального внеску 8 (6 відс.) . На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.

     Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити що надходять звернення від пенсіонерів 17 (12 відс.), від підприємців 2 (1,3 відс.), робітників 1 (0,6 відс.), від військовослужбовця 1 звернення (0,6 відс.) та 124 (85,5 відс.) заявників соціальний стан не зазначили.

        За категоріями авторів звернулись 4(2,7 відс.) інваліди ІІ групи, 5(3,5 відс.) ІІІ групи, 2 (1,4 відс.) учасника бойових дій та 134 (92,4 відс.) заявників категорії яких не визначені.

        За результатами розгляду 63 звернення вирішено позитивно, на 66 надано вичерпні роз’яснення, 7 повернуто авторові відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», 4 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України «Про звернення громадян»), 5 звернень не підлягали розгляду (анонімні).

      Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Головне управління ДПС.

 

Головне управління ДПС у Полтавській області