Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Полтавській області протягом січня - грудня 2021 року

опубліковано 21 січня 2022 о 09:28

З початку 2021 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 415 звернень від громадян, з них: 413 заяв (99,5 відс.) та 2 скарги (0,7 відс.)

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом 2021 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи 88 (21,2 відс.), місцевих податків 44 (10,6 відс.), інформування про ухилення від сплати податків 70 (16,5 відс.), загальнодержавних податків 37 (8,94 відс.), відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків 37 (8,93 відс.) та реєстрація і облік платників податків 66 (15,9 відс.), консультації з податкового законодавства 12 (2,8 відс.), реструктуризації податного боргу 19 (4,5 відс.), єдиного соціального внеску 23 (5,6 відс.) . На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством.

Протягом 2021 року громадянами надіслано 2 (0,48 відс.) скарги на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС та її територіальних органів, які не підтвердилися, 11 (2,65 відс.) звернення надійшли повторно і 4 (0,96 відс.) неодноразово та 9 колективних звернень (2, 16 відс).

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити що надходять звернення від пенсіонерів 11 (2,6 відс.), робітників 2 (0,48 відс.), від безробітного 2 звернення (0,48 відс.) та 475 (96,9 відс.) заявників соціальний стан не зазначили.

        За категоріями авторів звернулись 5 інвалідів ІІ групи, 1 інвалід ІІІ групи 1 ветеран праці, 3 учасника бойових дій, 1 ветеран військової  служби, 1 одинока мати  та 477 (97 відс.) заявників категорії яких не визначені.

        За результатами розгляду 96 звернення вирішено позитивно, на 264 надано вичерпні роз’яснення, 15 повернуто авторові відповідно до ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”, 2 - відмовлено у задоволенні, 11 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 11 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (16) знаходиться на виконанні.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС.