Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналітична довідка про роботу Головного управління ДПС у Полтавській області протягом січня - грудня 2020 року

опубліковано 30 грудня 2020 о 13:06

З початку 2020 року до Головного управління ДПС у Полтавській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 377 письмових звернень від громадян, з них: 377 заяв (100 відс.).

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян показав, що питання, з якими найчастіше зверталися громадяни письмово протягом січня - грудня 2020 року, стосувались роз’яснень норм чинного податкового законодавства. Основною причиною їх надходжень є постійні зміни в законодавстві, а також вони обумовлені значною кількістю неврегульованих та проблемних питань у податковому законодавстві. Громадяни зверталися до ГУ ДПС з питань, які стосувалися: контрольно-перевірочної роботи (103, або 27,32 відс.), місцевих податків (67, або 17,77 відс.), інформування про ухилення від сплати податків (35, або 9,28 відс.), загальнодержавних податків 28 (7,42 відс.), відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків 25 (6,63 відс.), консультації з податкового законодавства 18 (4,77 відс.).

На всі звернення надані своєчасні відповіді в терміни, передбачені законодавством. Порушення терміну їх розгляду структурними підрозділами не допускалися.

Скарг та повторних звернень до ГУ ДПС від громадян у січні - грудні 2020 року не надходило.

Протягом січня - грудня 2020 року громадянами надіслано 5 неодноразових звернень (1,32 відс.) та 4 колективних звернення (1,06 відс).

       Аналізуючи структуру звернень за соціальним станом заявників, слід зазначити, що 77 звернень надійшло від колишніх працівників (20,42 відс.), 10    (2,65 відс.) звернень від пенсіонерів, 1 звернення пенсіонера з числа військовослужбовців (0,27 відс.),  3 (0,79 відс.) – від робітників, 301 заявник соціальний стан не вказували (79,84 відс. загальної кількості звернень).

        За категоріями автора звернулось 5 інвалідів ІІ групи, 2 інваліда ІІІ групи 1 ветеран праці, 1 учасник бойових дій, 1 особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи, 1 дитина війни, 381 (79,84 відс.) - категорія не визначена.

        За результатами розгляду 113 звернень вирішено позитивно, на 222 надано вичерпні роз’яснення, 2 повернуто авторові відповідно до ст.5 Закону України „Про звернення громадян”, 3 - відмовлено у задоволенні, 5 - були переслані за належністю (ст.7 Закону України „Про звернення громадян”), 10 звернень не підлягали розгляду (анонімні), решта (22) знаходиться на виконанні.

ІІ. Проведення особистого прийому громадян.

З початку 2020 року здійснено 5 прийомів за зверненнями громадян, з них: 5 заяв (100 відс.). 5 особистих прийоми громадян здійснено: 2 - в.о. заступника начальника Головного управління, 3 - іншими посадовими особами.

Особистий прийом проводиться згідно з затвердженими графіками прийому громадян керівництвом та посадовими особами структурних підрозділів, які підтримуються в актуальному стані. Для забезпечення прозорості у діяльності податкових органів області, інформація з питань організації прийому та розгляду звернень громадян податковими органами Полтавщини систематично розміщується  на субсайті територіальних органів ДПС у Полтавській області офіційного порталу ДПС та на стендах в Центрах обслуговування платників. Ведуться журнали обліку особистого прийому громадян.

Основні питання, що порушувалися на особистих прийомах: контрольно-перевірочна робота, ухилення від оподаткування, нарахування земельного податку, сплата єдиного соціального внеску, податковий борг – по 1 (по           20 відс.).

Скарг на особистому прийомі у 2020 році заявлено не було.         Повторних та неодноразових на особистому прийомі також не було.

        За соціальним станом на особистий прийом звернулось 1 пенсіонер,            1 бухгалтер, 1 повар та 2 непрацюючих громадянина. За категоріями: 5                (100 відс.) - не визначені.

 

ІІІ. Аналіз недоліків та порушень у зверненнях громадян та вжиті заходи.

Звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі, оскаржується рішення посадових осіб, у січні - грудні 2020 не надходило.

 

ІV. Додаткові заходи

ГУ ДПС систематично організовується проведення  сеансів „гарячих” телефонних ліній. Під час минулих прямих телефонних ліній надходили дзвінки, що належали до компетенції податкових органів.

       Проблеми, порушені під час телефонного спілкування, стосувались змін, внесених до Податкового кодексу України, зокрема, щодо акцизного податку, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, єдиного податку, проблем легалізації доходів громадян, а також застосування РРО. За результатами проведених прямих телефонних ліній на 93 запитання надано усні роз’яснення та проінформовано про можливі шляхи їх вирішення.

       Стан розгляду звернень громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва ГУ ДПС. Для виявлення причин, що породжують звернення громадян та вдосконалення цього напрямку роботи управлінням податкових сервісів  проводиться аналіз, узагальнення звернень громадян, що дає можливість своєчасно виявляти найбільш гострі проблеми, які потребують негайного вирішення та вжиття додаткових заходів щодо створення належних умов для якісного і своєчасного розгляду звернень громадян.