У Кременчуцькій ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з питання верифікації РНОКПП в «ДІЇ». На запитання платників податків відповідала заступник начальника ДПІ – начальник відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Кременчуцької ДПІ Галина Можаєва.
Що таке верифікація РНОКПП?
Верифікація реєстраційного номера облікової картки платника податків – підтвердження реєстраційних даних фізичної особи при запиті застосунком «ДІЯ» до Державного реєстру Державної податкової служби.
Через неточність банківських даних або інформації в реєстрі Державної податкової служби, може виникнути ситуація, що РНОКПП тривалий час не проходить верифікацію, тобто в застосунку «ДІЯ» не відображається ваш ідентифікаційний номер або «ДІЯ» видає помилку. Найчастіше це пов’язано з розбіжностями реєстраційних даних (ПІБ, дати народження тощо) в документах з реєстром.
Як це виправити?
Для початку отримайте онлайн-консультацію в банку, через який ви авторизувалися в «ДІЇ». Зверніться до менеджера банку, щоб переконатися у коректності введених даних. Звірте, чи збігаються дані в реєстрі з даними в паспорті (ПІБ, дата народження) та податковому номері. Банк перевірить дані в системі та виправить за наявності помилки.
Якщо помилки в банківських даних відсутні, а РНОКПП не проходить верифікацію, тоді треба звернутися до будь-якого Центру обслуговування платників податків (далі — ЦОП) Державної податкової служби для уточнення та зміни реєстраційних даних (у разі необхідності) з документом, що посвідчує особу. У разі зміни реєстраційних даних пред’явити документи, які підтверджують зміни таких даних. У випадку виявлення розбіжностей, дані оновлять, а вам нададуть новий документ.
Якщо ви вже провели звірку реєстраційних даних у вище зазначених установах, а документ все ще не верифіковано, радимо звернутися до техпідтримки «ДІЯ».
Як внести зміни в реєстраційних даних, не звертаючись до ЦОП?
У разі неможливості звернення до ЦОП податківець рекомендувала скористатися безкоштовними та зручними електронними сервісами, а саме: «Електронний кабінет» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Для внесення змін до Державного реєстру необхідно подати заяву за формою №5ДР через меню «ЕК для громадян»/Заява про внесення змін Державного реєстру фізичних осіб платників податків, а також через офіційний вебпортал ДПС. Для приєднання до заяви за формою №5 ДР сканованих копій документів, які підтверджують зміни облікових даних, треба використати вкладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми». У разі необхідності отримання картки платника податків після подання заяви форм №5ДР через електронні сервіси, необхідно звернутися до ЦОП, який був вказаний при подачі заяви.
Крім того наголошуємо, що платники податків мають можливість звернутися до фахівців Кременчуцької ДПІ для отримання швидких та якісних консультацій.
Адреси ЦОПів Кременчуцької ДПІ Головного управління ДПС Полтавській області:
Кременчуцька державна податкова інспекція - м. Кременчук, вул. Троїцька, 76.
Горішньоплавнівський сектор обслуговування платників - м. Горішні Плавні, вул.Миру, 24.
Глобинський сектор обслуговування платників - м. Глобине, вул. Травнева, 11.
Козельщинський сектор обслуговування платників – селище Козельщина, вул.Монастирська, 11а.
Семенівський сектор обслуговування платників - селище Семенівка, вул. Незалежності, 44а.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області