У Центрах обслуговування платників Кременчуцької ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області та точках доступу у м. Горішні Плавні, м. Глобине, селищах Козельщина та Семенівка систематично проводять тренінги та зустрічі для платників податків, на яких роз’яснюють переваги використання електронних сервісів ДПС.
Фахівці Кременчуцької ДПІ ознайомлюють присутніх з роботою «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова» та розповідають, як за допомогою цих сервісів авторизовані платники можуть переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю чи податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом та отримувати відомості про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Податківці надають практичну допомогу платникам податків, як завантажити застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуватися онлайн за допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача.
Податківці наголошують на перевагах електронної взаємодії з податковими органами, адже ДПС прагне забезпечити доступність сервісів для всіх користувачів, незалежно від їхнього місця проживання, фізичних можливостей чи інших обставин.
Нагадаємо, що у разі виникнення труднощів під час роботи в Електронному кабінеті можна звернутися до фахівців Кременчуцької ДПІ за адресами:
Кременчуцька державна податкова інспекція - м. Кременчук, вул. Троїцька, 76.
Горішньоплавнівський сектор обслуговування платників - м.Горішні Плавні, вул.Миру, 24.
Глобинський сектор обслуговування платників - м. Глобине, вул. Травнева, 11.
Козельщинський сектор обслуговування платників – селище Козельщина, вул.Монастирська, 11а.
Семенівський сектор обслуговування платників - селище Семенівка, вул. Незалежності, 44а.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області