У Кременчуцькій ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Порядок надання адміністративних послуг в ЦОП». Абоненти, спілкуючись дистанційно, мали можливість отримати відповіді на актуальні запитання.
Основні питання які цікавили додзвонювачів це:
- порядок видачі картки платника податків та верифікації реєстраційного номеру облікової картки платника податків в застосунку «Дія»;
- реєстрація платника єдиного податку, надання витягу з реєстру платника єдиного податку та внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі платників єдиного податку;
- порядок отримання довідки щодо відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору;
- порядок отримання довідки про відсутність заборгованості з податкових платежів.
Крім того, начальниця Кременчуцької ДПІ Ольга Савицька акцентувала увагу на тому, що сучасний рівень інформаційних технологій дозволяє дистанційно вирішити чимало питань в органах ДПС. Платники мають змогу спілкуватися з органами податкової служби за допомогою електронних сервісів, зокрема: «Електронного кабінету», сервісу «InfoTАХ», мобільного застосунку «Моя податкова» без відвідування ЦОП.
Кременчуцька ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області