Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ЦОП Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області

опубліковано 28 вересня 2023 о 09:09

ЦОП Миргородської ДПІ ГУ ДПС у Полтавській області

Адреса: 37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, 26 А

Схема проїзду: 1) від залізничного вокзалу станції «Миргород» маршрутні таксі №2, №3, №4, №18, №28 до  зупинки «Пошта», далі пішки по а) вулиці Гоголя та вулиці Білика 450метрів; б) вулиці Незалежності та вулиці Кашинського 450 метрів; 2) від АС «Миргород» по вулиці Кашинського пішки 450 метрів.

Під’їзні шляхи та місця для паркування знаходяться по вулиці Кашинського та вулиці Старосвітська.

Контакти:

- модератор: (05355) 5-21-60, 

- телефон для запису на особистий прийом та з питань забезпечення доступу до публічної інформації - (0532) 50-35-21;

–  поштова електронна скринька для надсилання електронних звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації poltava.publ@tax.gov.ua

- офіційна поштова електронна скринька Головного управління ДПС у Полтавській області poltava.official@tax.gov.ua 

Графік роботи Центру обслуговування платників:

Понеділок - четвер: з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П’ятниця: з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 12 год. 00 хв.  до 12 год. 45 хв.

Субота, неділя: вихідний

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

м. Полтава, вул. Європейська, 155, зал №1, кім.№1, тел.: (0532) 59-41-05,

м. Кременчук, вул. Троїцька, 76,  кім.№102 (секція 2), тел.: (0536) 74-20-26

Графік роботи Акредитованого центру сертифікації ключів:

Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00

П’ятниця: з 8.00 до 15.45

Обідня перерва: з 12.00 до 12.45

Субота, неділя: вихідний.

Перелік адміністративних послуг, які можна отримати в Головному управлінні ДПС у Полтавській області

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.

2. Приймання податкової та іншої звітностей.

3. Облік платників:

3.1. взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням;

3.2. надання витягів з реєстру платників податку на додану вартість;

3.3. надання витягів з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового;

3.4. видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

4. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. заява для застосування пільги)).

5. Погодження довідок-розрахунків та підписання довідок про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

6. Надання платникам безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової, фінансової та іншої звітностей платників в електронному вигляді.

7. Надання консультацій з питань:

7.1. електронних сервісів;

7.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.

8. Приймання звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації в межах Законів України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).