Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ЦОП Миргородської ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області

опубліковано 08 грудня 2025 о 09:14

ЦОП Миргородської ДПІ Головного управління  ДПС у Полтавській області 

Адреса: 37600, Полтавська область, м. Миргород, вул. Кашинського, 26 А

Схема проїзду: 1) від залізничного вокзалу станції «Миргород» маршрутні таксі №2, №3, №4, №18, №28 до  зупинки «Пошта», далі пішки по а) вулиці Гоголя та вулиці Білика 450метрів; б) вулиці Незалежності та вулиці Кашинського 450 метрів; 2) від АС «Миргород» по вулиці Кашинського пішки 450 метрів.

Під’їзні шляхи та місця для паркування знаходяться по вулиці Кашинського та вулиці Старосвітська.

Контакти:

- модератор: (05355) 5-21-60, 

- телефон для запису на особистий прийом та з питань забезпечення доступу до публічної інформації - (0532) 50-35-21;

–  поштова електронна скринька для надсилання запитів на отримання публічної інформації poltava.publicinfo@tax.gov.ua

- поштова електронна скринька для надсилання електронних звернень громадян poltava.zvernennya@tax.gov.ua

- офіційна поштова електронна скринька Головного управління ДПС у Полтавській області poltava.official@tax.gov.ua 

Графік роботи Центру обслуговування платників:

Понеділок - четвер: з 8 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.

П’ятниця: з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв.

Обідня перерва: з 12 год. 00 хв.  до 12 год. 45 хв.

Субота, неділя: вихідний

Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресами:

м. Полтава, вул. Європейська, 155, зал №1, кім.№1, тел.: (0532) 59-41-05,

м. Кременчук, вул. Троїцька, 76,  кім.№102 (секція 2), тел.: (0536) 74-20-26

Графік роботи Акредитованого центру сертифікації ключів:

Понеділок – четвер: з 8.00 до 17.00

П’ятниця: з 8.00 до 15.45

Обідня перерва: з 12.00 до 12.45

Субота, неділя: вихідний.

Перелік адміністративних послуг, які можна отримати в Головному управлінні ДПС у Полтавській області

Інші послуги та сервіси, які надаються Центром обслуговування платників:

1. Приймання кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг.

2. Приймання податкової та іншої звітності.

3. Взяття на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням.

4. Видача довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків.

5. Внесення змін і доповнень до Єдиного банку даних юридичних осіб та Реєстру самозайнятих осіб.

6. Проведення звірки за письмовою заявою платників податку на майно з фізичних осіб (податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю (у т. ч. за заявою для застосування відповідної пільги)).

7. Погодження довідок-розрахунків, наданих платниками єдиного внеску, для видачі (перерахування) коштів для виплати заробітної плати надавачем платіжних послуг.

8. Надання консультацій із питань:

8.1. електронних сервісів;

8.2. податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС (із  використанням Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу).