Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Від ЦОП до «гарячих ліній»: усі майданчики комунікації з ДПС для платників

опубліковано 28 листопада 2025 о 15:47

ДПС має багато каналів зв’язку, щоб кожен міг отримати консультацію або послугу – особисто, телефоном чи онлайн.

 

Пункти та центри обслуговування платників (ЦОП)

Потрібно прийти особисто?

По всій Україні діють 369 пунктів обслуговування платників. Із них 267 – це Центри обслуговування платників, створені при територіальних органах ДПС.

Тут платники можуть отримати 87 адміністративних послуг. І це не залежить від місця їх податкової адреси. 

Для осіб з порушеннями слуху діє послуга перекладу жестовою мовою. Щоб нею скористатися, зверніться  до модератора ЦОП.

Не маєте часу стояти в черзі? Можете записатися до електронної черги у зручний для Вас час онлайн за посиланням: https://zir.tax.gov.ua/main/queue або за телефонами Контакт-центру ДПС.

Детальніше про ЦОП тут:  https://tax.gov.ua/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv/

 

Офіси податкових консультантів

У вересні Офіси податкових консультантів почали працювати у 20 регіонах України. 

Тут бізнес, ФОП чи громадянин особисто можуть отримати фахову пораду, допомогу у податкових питаннях.

Консультації надаються за такими напрямами: 

- оподаткування фізичних та юридичних осіб,

- електронні сервіси та звітність,

- податкові спори, 

- податковий аудит,

- фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,

- контроль за обігом підакцизних товарів, 

- зупинення реєстрації ПН / РК, 

- погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,

- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,

- трансфертне ціноутворення.

Адреси Офісів – 

https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv

 

Контакт-центр ДПС – гаряча лінія для всіх платників

Для швидких довідок та консультацій працює Контакт – центр ДПС:

Тут ви можете:        

- отримати інформацію щодо застосування податкового законодавства;

- дізнатися, як користуватися електронними сервісами ДПС;

- записатися до Електронної черги для відвідування ЦОП;

- подати звернення або пропозиції.

Телефони:

0 500 501 007 (Vodafone)

0 770 501 007 (Київстар)

0 730 501 007 (Lifecell)

(вартість дзвінка згідно з тарифним планом абонента)

0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв’язку)

Дзвінки приймаються щодня:

з 08:00 до 19:00, у п’ятницю – до 18:00 (крім суботи та неділі).

Якщо ви за межами України – можна звернутися зі стаціонарного або мобільного телефону за номерами:

+380 44 454 16 13, 

+380 50 050 10 07, 

+380 73 050 10 07, 

 +380 77 050 10 07.

Питання можна ставити не лише телефоном, але й через чат у Viber.

Контакт – центр: https://tax.gov.ua/others/kontakt-tsentr/

 

Комунікаційна податкова платформа

Це зручний механізм взаємодії між ДПС та  бізнес-асоціаціями, громадськими організаціями, які представляють інтереси бізнесу. 

Переваги комунікаційних платформ:

- можливість отримання професійних консультацій з питань оподаткування;

- розгляд індивідуальних ситуацій у контексті податкового законодавства;

Хочете скористатися ресурсом? Надішліть лист  на електронну скриньку платформи у відповідному територіальному органі ДПС. 

Контакти тут: https://tax.gov.ua/others/kontakti/komunikatsiyni-podatkovi-platformi

 

«Гарячі лінії»

Оперативні консультації, роз’яснення законодавства, допомога в користуванні електронними сервісами та вирішення типових питань без необхідності особистого візиту.

У ДПС діють «гарячі лінії» за такими напрямами:

- надання консультацій платникам податків  у територіальних органах ДПСhttps://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-teritorial

- вирішення питань мобілізованих ФОП та ветеранів – https://tax.gov.ua/others/kontakti/garyachi-linii-terorganiv-dps-dlya-virishennya-pitan-mobiliz

- консультаційні центри з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі та відповідності платника критеріям ризиковостіhttps://tax.gov.ua/others/kontakti/konsultatsiyni-tsentri

- з питань оподаткування юридичних осіб https://tax.gov.ua/others/kontakti/perelik-garyachih-liniy-teritorial

 

Онлайн-ресурси:

Електронний кабінет

Онлайн-сервіс, який надає понад 130 електронних послуг.  

Сервіси Електронного кабінету доступні  24/7/365. 

Вхід до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/  або через вебпортал ДПС.

 

Чат-бот «TAX control»

Це інструмент для виявлення порушень у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.

Можна повідомити про:

- невидачу фіскального чека,

- торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції,

- відмову прийняти картку,

- роботу без державної реєстрації,

- неоформлених працівників.

Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою. 

Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті – https://control.tax.gov.ua/

 

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)

Зручний онлайн-ресурс, де розміщено готові відповіді на популярні запитання платників. Скористатися ним можна у будь-який час.

Ресурс за посиланням – https://zir.tax.gov.ua/

 

Канали комунікації з ДПС – це:

- зручно та швидко: не обов’язково йти до податкової – багато питань вирішуються телефоном або онлайн;

- економія часу: онлайн-черга, Е-кабінет, гаряча лінія – мінімізують паперову тяганину;

- різні опції для різних потреб, інклюзивність та безбар’єрність: особистий візит без бар’єрів для осіб з інвалідністю, консультація, підтримка ФОП, електронне подання звітності, звернення за кордоном.

 

Обирайте зручний формат та користуйтеся ресурсами ДПС!