З початку 2025 року до Центрів обслуговування платників у Полтавській області (далі – ЦОП) звернулося 184 634 платника податків із метою отримання адміністративних послуг. У Головному управлінні ДПС у Полтавській області зазначають, що адміністративні та сервісні послуги надаються у Центрах обслуговування платників Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської ДПІ та 15 точках доступу в межах адміністративних районів області.
За результатами опрацювання звернень, відвідувачам ЦОПів надано 174 762 адміністративних послуги.
Найчастіше платники зверталися за такими послугами:
-отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таких звернень – 57 868, що на 1 596 більше, ніж за відповідний період минулого року;
-видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку, військового збору. Надано 22 503 таких послуги.
«Ми бачимо, що громадяни активно користуються нашими сервісами. Найважливіше для нас – щоб платники отримували потрібні послуги й не витрачали час у чергах. Запис онлайн – це реальна можливість вирішити своє питання комфортно і без зайвих очікувань», – підкреслив начальник податкової служби області Сергій Левченко.
Запис доступний:
-на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням https://zir.tax.gov.ua/main/queue ;
-за номером телефону телефоном 0 800 501 007.
Головне управління ДПС у Полтавській області