Під час проведення документальної перевірки (планової чи позапланової, виїзної або невиїзної) ДПС має право запитувати у великого платника податків копії документів, які він створює в електронній формі.  
    Зокрема: 
    - документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов’язаних із визначенням об’єктів оподаткування (податкових зобов’язань); 
    - первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансової звітності; 
    - інші документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів. 
    Це передбачено Податковим кодексом України (пункт 85.2 статті 85) та Порядком надання документів великим платником податків в електронній формі (наказ Мінфіну від 07.11.2011 № 1393). 
    Стандартний аудиторський файл (SAF-T UA) – це електронний XML-файл стандартизованої структури, який містить дані, експортовані з облікової системи підприємства, зокрема: 
    - інформацію про активи, власний капітал та зобов’язання; 
    - дані про зміни фінансово-господарського стану за відповідний період; 
    -первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність тощо. 
    Порядок подання файлу (SAF-T UA) 
    Запит ДПС надсилається у довільній формі з зазначенням періоду перевірки та способів подання файлу. 
    Якщо період перевірки перевищує 1 календарний рік  необхідно формувати окремий файл за кожен рік.  
    Наприклад, якщо перевірці підлягає період з 01.01.2022 по 31.03.2025, має бути сформовано чотири окремі файли за період з: 
    01.01.2022 по 31.12.2022; 
    01.01.2023 по 31.12.2023; 
    01.01.2024 по 31.12.2024; 
    01.01.2025 по 31.03.2025. 
    Електронні документи (інформацію) великий платник податків зобов’язаний надати з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг не пізніше двох робочих днів, наступних за днем отримання запиту контролюючого органу. 
    Головне управління ДПС у Полтавській області