Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

147 тисяч звернень: підсумки роботи Центрів обслуговування платників Полтавщини за вісім місяців 2025 року

опубліковано 24 вересня 2025 о 08:04

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області інформують, що протягом січня – серпня 2025 року до Центрів обслуговування платників Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської ДПІ та 15 точках доступу в громадах звернулося понад 147 тисяч платників податків. За результатами розгляду звернень надано 139 104 адміністративних послуги.

Найбільш затребуваними залишаються:

-Отримання картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків – 46 006 (на 1 570 більше, ніж за відповідний період минулого року);

-Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку, військового збору – 18 645 послуг.

Нещодавно у Полтаві запрацював Офіс податкових консультантів. Його завдання – допомагати суб’єктам господарювання та громадянам орієнтуватися у складних питаннях податкового законодавства, надавати практичні консультації та роз’яснення.

«Ми прагнемо, щоб кожен відвідувач податкової служби отримував не лише якісну послугу, а й підтримку та професійну консультацію. Саме для цього функціонують наші Центри обслуговування платників та Офіс податкових консультантів», – зазначив начальник Головного управління ДПС у Полтавській області.

Більше про роботу Офісу податкових консультантів: https://poltava.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/932628.html .

 

Головне управління ДПС у Полтавській області