У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють, що подати заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет стало ще простіше.
Порядок подання Заяви:
-Увійти до приватної частини Електронного кабінету.
Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
-У меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з КО»;
-Натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну пошту, на яку бажаєте отримувати інформацію про документи, що надійшли в Електронний кабінет;
-Підписати КЕП та надіслати.
Переваги здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі:
*Отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
*Миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
*Забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
*Зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
*Постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.
Головне управління ДПС у Полтавській області