За перше півріччя 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на 591,9 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.
- 511,8 тис. звернень надійшло телефоном;
- 76,3 тис. звернень – у чатах месенджерів;
- 3,7 тис. звернень – електронною поштою.
Найпопулярніші запити платників:
- податок на доходи фізичних осіб;
- військовий збір;
- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;
- єдиний податок;
- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;
- стан обробки електронної звітності;
- податок на додану вартість.
Минулого року за січень – червень було майже 540,6 тис. звернень
Відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань.
Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися ним можна у будь-який час.
З початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів.
Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновлено 838 відповідей і обмежено термін дії 625.
Як приєднатися до чатів ДПС?
- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР»
- На сайті ЗІР або у його мобільній версії
Як звернутися до Контакт-центру ДПС?
Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).
Електронна пошта: idd@tax.gov.ua.
Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.
Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00; пʼятниця, з 08:00 до 18:00.