Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Контакт-центр ДПС: з початку року майже 600 тис. звернень

опубліковано 10 липня 2025 о 14:25

За перше півріччя 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на 591,9 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.

- 511,8 тис. звернень надійшло телефоном;

- 76,3 тис. звернень – у чатах месенджерів;

- 3,7 тис. звернень – електронною поштою.

 Найпопулярніші запити платників: 

- податок на доходи фізичних осіб; 

- військовий збір;

- єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;

- єдиний податок;

- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;

- стан обробки електронної звітності;

- податок на додану вартість.

Минулого року за січень – червень було майже 540,6 тис. звернень

Відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань.

Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися ним можна у будь-який час.

З початку 2025 року Базу знань переглянули понад 2,3 млн разів. 

Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за І півріччя 2025 року оновлено 838 відповідей і обмежено термін дії 625.

Як приєднатися до чатів ДПС?

- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР»

- На сайті ЗІР або у його мобільній версії

Як звернутися до Контакт-центру ДПС?

Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). 

Електронна пошта: idd@tax.gov.ua.

Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків. 

Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00; пʼятниця, з 08:00 до 18:00.