Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що у січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб. 
    - 284,5 тис. звернень надійшло телефоном; 
    - 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів; 
    - 2,2 тис. звернень – електронною поштою. 
    Найчастіше платники питали про: 
    - податок на доходи фізичних осіб;  
    - військовий збір; 
    - єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; 
    - єдиний податок; 
    - порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій; 
    - стан обробки електронної звітності; 
    - запис до Центрів обслуговування платників. 
    Нагадаємо, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час. 
    У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів.  
    Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499. 
    Як приєднатися до чатів ДПС? 
    - На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР» 
    - На сайті ЗІР або у його мобільній версії 
    Як звернутися до Контакт-центру ДПС? 
    Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).  
    Електронна пошта: idd@tax.gov.ua. 
    Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.  
    Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00; п`ятниця, з 08:00 до 18:00. 
    Головне управління ДПС у Полтавській області