У Головному управлінні ДПС у Полтавській області якісні адміністративні та сервісні послуги надаються у Центрах обслуговування платників Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської ДПІ та 15 точках доступу для платників у межах адміністративних районів Полтавщини.
За січень – березень 2025 року до Центрів обслуговування платників Головного управління ДПС у Полтавській області звернулося понад 54 тисячі платників податків із метою отримання адміністративних послуг. За результатами розгляду таких звернень, відвідувачам ЦОПів надано 50 734 адміністративних послуги.
Найпопулярніші послуги серед платників податків:
-Отримання картки платника податків та внесенням до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Таких звернень – 19 142, що на 7 530 більше, ніж торік за аналогічний період;
-Видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку, військового збору. Надано 6 701 таку послугу, що на 1 079 більше, ніж за вказаний період минулого року.
До уваги громадян! Відтепер до електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue.
Актуальний перелік адміністративних послуг, що надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Полтавській області, їх адреси, контакти та режим роботи доступний за посиланням – https://poltava.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/ .
Плануйте візит заздалегідь – заощаджуйте свій час!
Головне управління ДПС у Полтавській області