Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Результати щорічного дослідження з оцінки задоволеності бізнесу рівнем обслуговування податковими органами – 2023

опубліковано 12 січня 2024 о 15:01

Державною податковою службою України з 07 листопада 2023 року до 07 грудня 2023 року проведено щорічне дослідження з оцінки задоволеності бізнесу рівнем обслуговування податкових органів.

Опитування проводилося на платформі вебпорталу ДПС шляхом заповнення респондентами опитувальників та було покликано ідентифікувати проблемні питання в роботі органів ДПС, що потребують особливої уваги і втручання з метою їх усунення, а також визначити ті аспекти діяльності, якими платники навпаки задоволені.

Оцінки різним аспектам співпраці платників податків із органами ДПС респонденти давали за шестибальною шкалою, де 6 означає «Дуже добре», а 1 – «Дуже погано». Також респонденти могли викласти «Свій варіант».

Платники податків оцінювали свою задоволеність різними аспектами, які було згруповано за такими напрямками:

електронні сервіси;

центри обслуговування платників (ЦОП);

інформативність;

оцінка роботи органів ДПС у цілому.

Всього в опитуванні взяли участь 7007 респондентів з усіх областей України, із них 1356 – від представників юридичних осіб (19,35 відс. від загальної кількості); 2977 – фізичних осіб – підприємців (самозайнятих осіб) (42,49 відс.) та 2674 від фізичних осіб, які не ведуть господарської діяльності (38,16 відс.).

94,76 відс. платників отримували електронні послуги за останній рік.

Для отримання електронних сервісів платники найчастіше використовують такий інформаційний ресурс, як ІКС «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) (65,53 відс.), 15,26 відс. використовують вебпортал ДПС, та 7,02 відс. використовують чат-боти.

Слід відмітити, що для 78,87 відс. респондентів необхідність отримання електронних послуг у період воєнного стану збільшилась.

Загалом готовність звертатися до органів ДПС у разі потреби та оцінка роботи органів ДПС у цілому достатньо високі. Платники оцінюють готовність звертатися на 5,32 бала із 6 (у 2022 році цей показник складав 4,56 бала), що відображає рівень довіри платників до органів ДПС (ріст склав 16,7 відс.).

Загальна оцінка органів ДПС в цілому становить 5,31 бала із 6 (в 2022 році цей показник складав 5,05 бала) (ріст склав 5,1 відс.).