Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які особливості отримання електронних довірчих послуг під час воєнного стану?

опубліковано 14 грудня 2023 о 08:05

На період воєнного стану в Україні Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг Державної податкової служби України, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 року № 300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» (далі – Постанова) здійснюється автоматичне формування нових сертифікатів відкритих ключів усім користувачам за один день до закінчення строку чинності старих сертифікатів, терміном дії на один рік. При цьому особистий ключ користувача не змінюється.

Також Постановою передбачено, що на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування, дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих Кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки.

Головне управління ДПС у Полтавській області