Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Які документи, крім пояснень, слід додавати до таблиці даних платника податку?

опубліковано 17 листопада 2023 о 08:29

Відповідно до пункту 14 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року N1165 "Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних" (із змінами, далі – Порядок № 1165), таблиця даних платника податку подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності з посиланням на податкову та іншу звітність. Крім пояснень надано можливість платникам надавати копії документів для підтвердження достовірності інформації, зазначеної в таблиці даних. Зокрема, проте не виключно, платником надається інформація про основні фонди, які використовуються у виробничій діяльності, джерела їх походження та документальне підтвердження придбання/оренди тощо.

 Головне управління ДПС у Полтавській області